Παρασκευή, Μαρτίου 17, 2006

Chain letters

Το παρακάτω μου ήρθε με email.

"Γεια σας,
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μου έστειλαν chain letters:

Σταμάτησα να πίνω coca cola αφού έμαθα ότι χρησιμοποιείται για να καθαρίζουν τουαλέτες.

Δεν πάω πλέον cinema για να μην κάτσω σε κάθισμα που ίσως έχει καρφίτσα η οποία φέρει τον ιό του AIDS.

Μυρίζω άσχημα αφού δε βάζω πλέον αποσμητικό, διότι ίσος μου προκαλέσει καρκίνο

Δεν παρκάρω πλέον το αυτοκίνητο μου στα super markets διότι ίσως κάποιος μου δώσει ένα tester κάποιου αρώματος για να με ληστέψει αργότερα.

Δεν απαντώ το κινητό μου, διότι ίσως μετά μου πουν να πάρω σε κανένα παράξενο νούμερο και να μου έρθει ο λογαριασμός με κλήσεις σε Ουγκάντα, Σιγκαπούρη ή Τόκιο.

Δεν πίνω ποτά από τενεκεδάκι, διότι φοβάμαι ότι ίσος μου προκαλέσουν κάποια ασθένεια.

Όταν βγαίνω έξω σε κάποιο club δεν κοιτάζω κανέναν/ καμία ακόμα και αν είναι ωραίος/ ωραία διότι ίσως μετά μου δώσει ναρκωτικά, με πάρει σε κάποιο ξενοδοχείο και μου βγάλει το συκώτι για να το πουλήσει στη μαύρη αγορά.

Κατέθεσα όλες τις οικονομίες μου στο λογαριασμό της Amy Bruce, που είναι άρρωστη στο νοσοκομείο εδώ και 7000 περίπου φορές. Είναι αξιοθαύμαστο, αυτό το παιδί είναι 8 χρονών από το 1995.

Δεν πήρα ποτέ το nokia που κέρδισα ούτε και τα εισιτήρια για τη Disneyland Παρισιού, όλα πληρωμένα.

Έπρεπε να γράψω το όνομα μου περίπου 3000 φορές σε μια λίστα για να σώσω ένα σπάνιο είδος σκίουρου.

Μου είπαν γύρο στις 170 φορές ότι το MSN θα μου έκλεινε το λογαριασμό email

Ξέρω τι να κάνω για να μην είμαι πλέον single. Πρέπει να γράψω το όνομα κάποιου σε ένα χαρτί να τον σκέφτομαι πού και μετά να κάνω 600 γύρους στη φορά τον δειχτών του ρολογιού.

Έχω μαζέψει περίπου 3000 χρόνια με κακή τύχη και έχω πεθάνει 67 φορές από τα chain letters που μου έστειλαν

Από την 1 Αυγούστου πήρα και εγώ δε ξέρω πόσα email που λένε ότι το MSN θα πληρώνεται από εδώ και πέρα

Σας ευχαριστώ όλους

ΥΓ. Αν δε στείλεις το πιο πάνω κείμενο στα επόμενα 10 δευτερόλεπτα σε τουλάχιστον 8500000 άτομα θα έρθει στο σπίτι σου ένας μπλε δεινόσαυρος και θα φάει την οικογένεια σου αύριο στις 17:30!!!
"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Psychos κολυμβητηρίου!

Θεωρώ αρκετά λογικό το πρωί που ξυπνάς κ ετοιμάζεσαι για το κολυμβητήριο, να φορέσεις το μαγιό σου, αντί το εσώρουχο, ώστε μετά να βγάλεις α...