Τρίτη, Μαΐου 22, 2007

OAaKkM



- To bazo sto blog etsi ?
- Me kapoio sxolio fantazomai

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας! Είμαι φίλη του Elf και ένα από πιο πρόσφατα μέλη του ΟΑαΚκΜ και θέλω να σας πω την ιστορία μου.
Τι λέει εδώ; Αν πήγα στα σωστά σχολεία; Αμέ! Ψυχολογία στο Πάντειο. Πολύ trendy σχολή για τη δεκαετία του ’90. Τέσσερα χρονάκια μετά, πήρα πτυχίο. Οι γονείς μου, που με ήθελαν δικαστίνα στον Άρειο Πάγο, είχαν παρηγορηθεί πια, ο πατέρας μου με φαντάζονταν ως διάδοχο του Φρόυντ, η μαμά μου σκεφτόταν τη διακόσμηση του γραφείου μου, αλλά εγώ όοοοχιιι... εγώ σιγά μην γινόμουν ψυχοθεραπεύτρια.
Σήκωνα το αριστερό φρύδι και έλεγα με ύφος στους συμφοιτητές μου (που σήμερα έχουν γίνει ελεύθεροι επαγγελματίες, δουλεύουν 20 ώρες την εβδομάδα και βγάζουν καθαρά περισσότερα από όσα βγάζω εγώ μικτά σε ένα μήνα): «Εγώ δεν θέλω να μπλέξω με κλινικά περιστατικά, εγώ θέλω να μπω στο industry!!»
Και μπήκα στο industry. Δήλωσα δυναμική, ευέλικτη και με υψηλούς στόχους. Έκανα τα πάντα για το challenge και για το personal & career development. Δούλευα και παράλληλα παρακολουθούσα μεταπτυχιακό επί 2,5 χρόνια. Έκανα υπερωρίες έως τις 5 το πρωί. Έκανα παρουσιάσεις μπροστά σε Δ.Σ. ενώ είχα 39 πυρετό και έβηχα σαν νταλικιέρης, ενώ μπήκα και μία φορά στο νοσοκομείο λόγω υπερκόπωσης.
Και θα ρωτήσει κανείς, άξιζαν αυτές οι θυσίες; Άξιζαν! Γιατί τίποτα δεν μπορεί να σου προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση από το εξής: Ύστερα από 6 χρόνια σκληρής και επίμονης εξάσκησης, οι γονείς μου κατόρθωσαν όχι μόνο να καταλάβουν τι δουλειά κάνω, αλλά και να την περιγράφουν στους φίλους τους. Είμαστε επίσης πολύ κοντά στο να προφέρουν συλλαβιστά το όνομα της εταιρίας στην οποία δουλεύω...

elf είπε...

Ευχαριστουμε τη Dory και καλως μας ήρθες.
Ποιος άλλος ενδιαφέρεται να ανέβει να μας μιλήσει;

Psychos κολυμβητηρίου!

Θεωρώ αρκετά λογικό το πρωί που ξυπνάς κ ετοιμάζεσαι για το κολυμβητήριο, να φορέσεις το μαγιό σου, αντί το εσώρουχο, ώστε μετά να βγάλεις α...