Πέμπτη, Μαρτίου 29, 2007

Twilight bed

Σήμερα με ξύπνησε μια φωνή λέγοντας μου «ξύπνα τώρα!»
Όταν άνοιξα τα μάτια μου και ήρθα σε κατάσταση λειτουργίας διαπίστωσα πως στο σπίτι ήμουν η μοναδική ανθρωπόμορφη παρουσία.
Μάλλον λόγω του ότι οι άλλοι δεν είχαν σκοπό να αργήσουν στη δουλειά τους και φρόντισαν να φύγουν στην ώρα τους.
Πάντως, για τη φωνή, αν δεν παραμιλούσα αρκετά δυνατά ώστε να με ξυπνήσω μάλλον το δωμάτιο μου είναι στοιχειωμένο.

Δε θέλω να πιστέψω την εκδοχή εμφύτευσης κάποιας συσκευής στο κεφάλι μου, από κάποιον παρανοϊκό προϊστάμενο, προκειμένου να σταματήσω να αργώ στη δουλειά.

1 σχόλιο:

MTdoggie είπε...

λες να ηταν κανενας εξωγηινος??"E.T. call home"??

Psychos κολυμβητηρίου!

Θεωρώ αρκετά λογικό το πρωί που ξυπνάς κ ετοιμάζεσαι για το κολυμβητήριο, να φορέσεις το μαγιό σου, αντί το εσώρουχο, ώστε μετά να βγάλεις α...