Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

Πρωινό μπάνιο

Σήμερα το πρωί ξύπνησα έχοντας στο μυαλό μου, αυτό που υπάρχει στο χώρο ανάμεσα από τα αυτιά μου τέλος πάντων, ένα πλάνο.
Σηκώνομαι ανάβω το θερμοσίφωνα, ξαπλώνω για μισή ώρα, μπαίνω για ένα ντουζάκι και φεύγω για δουλειά.

Phase 1. Σηκώνομαι και χτυπώντας από τοίχο σε τοίχο καταφέρνω να φτάσω μέχρι το διακόπτη του θερμοσίφωνα. Το λαμπάκι δείχνει πως κάποιος με πρόλαβε. Μεταβολή και επιστροφή στο κρεβάτι. Phase 1 complete.

Phase 2. Μετά από περίπου μισή ώρα σηκώνομαι, πλησιάζω το μπάνιο, ακούγεται το τρίξιμο της πόρτας που ανοίγει και παράλληλα μια φωνή κάτω από σκεπάσματα «τον έχω ανάψει από τις έξι !!!». Μεταβολή και κρεβάτι.
Μετά από περίπου μισή ώρα χουζουρέματος και αναμονής η αδελφή μου βγήκε από το μπάνιο.

-Μπορείς να ξανανοίξεις το θερμοσίφωνα;
-Έχει νερό (ζεστό) δε χάλασα πολύ.

Είμαι σίγουρος πως αν ο θερμοσίφωνας μπορούσε να μιλήσει θα έλεγε «ΚΡΥΩΝΩ».
Φυσικά έπρεπε να περιμένω κανένα εικοσάλεπτο ακόμα μέχρι να τελειώσει το πρωινό βάψιμο.
Το 3ο Phase έκλεισε εφόσον είχα ήδη αργήσει στη δουλεία μια ώρα συν ότι έχασα το λεωφορείο λόγω καθυστέρησης ενός λεπτού.

Νομίζω πως κάποια στιγμή στο κοντινό μέλλον πρέπει να μπω στην διαδικασία αναζήτησης καινούριας στέγης. Ειδάλλως με βλέπω να καταλήγω σε καμία ψυχιατρική κλινική να κάνω περίεργες ζωγραφιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Psychos κολυμβητηρίου!

Θεωρώ αρκετά λογικό το πρωί που ξυπνάς κ ετοιμάζεσαι για το κολυμβητήριο, να φορέσεις το μαγιό σου, αντί το εσώρουχο, ώστε μετά να βγάλεις α...