Πέμπτη, Δεκεμβρίου 21, 2006

Blondie story

Μια συνάδελφος είχε πάει στο cpu room, ένας χώρος γεμάτο μηχανήματα του σατανά, μαζί με έναν άλλο τεχνικό που έψαχνε τα στοιχεία ενoς server. Κάποια στιγμή ο τύπος γυρνάει προς την κοπέλα και τη ρωτάει με μια φυσικότητα αν στη τσάντα της έχει κανένα κατσαβίδι. Η κοπέλα φρικάρει…

Κάπου εδώ πρέπει να κάνω μια παρένθεση και να αναφέρω πως η παραπάνω κοπέλα έχει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιας κοπέλας και όχι κάποιου μεταλλαγμένου «μήτσου». Θέλω να πω πως δεν είναι από αυτές που θα πιούν ένα μπουκάλι coca cola για να ρευτούν την αλφάβητο ούτε θα σου ζητήσει να τραβήξεις το δάκτυλο της για να κλάσει. Είναι μια κοπέλα ευγενική, συγκρατημένη και με λεπτούς τρόπους. Από αυτές που θα σου πουν «βρε άνθρωπε» αντί το «ρε μαλακά».

…του απαντάει πως δεν έχει κατσαβίδι στη τσάντα της, πως είναι δυνατόν εξάλλου, και τον ρωτάει για ποιο λόγο το χρειαζόταν. Ο τεχνικός της εξηγεί πως πρέπει να ξεβιδώσει το μηχάνημα από τη θέση του για να μπορέσει να το βγάλει και να δει κάποια στοιχεία που αναγράφονται από την κάτω μεριά. Τελείως φυσικά η κοπέλα του λέει «Αν θες έχω καθρεφτάκι, σου κάνει;».
Και ο τεχνικός.. «μιλάς σοβαρά; Έχεις καθρεφτάκι;» ..με σχεδόν δακρυσμένα μάτια από τη συγκίνηση, προφανώς ήταν κάτι που δε περίμενε να ακούσει ποτέ από μια κοπέλα.

Τη διήγηση διακόπτει η άλλη κοπέλα του τμήματος.
«Εγώ στην τσάντα μου δεν έχω καθρεφτάκι, έχω κατσαβίδι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Psychos κολυμβητηρίου!

Θεωρώ αρκετά λογικό το πρωί που ξυπνάς κ ετοιμάζεσαι για το κολυμβητήριο, να φορέσεις το μαγιό σου, αντί το εσώρουχο, ώστε μετά να βγάλεις α...