Πέμπτη, Απριλίου 23, 2009

ξύσιμο ή τρίψιμο;

Σήμερα ξύπνησα έχοντας ένα πράγμα στο μυαλό μου. Πότε θα έρθει επιτέλους αυτός ο courier!

Περιμένοντας να ακούσω το κουδούνι, ξαπλωμένος στο κρεββάτι, είπα να βοηθήσω να περάσει λίγο ο χρόνος κάνοντας μια λίστα με το τι χρειάζομαι από το super market. Ένα από αυτά είναι και το τυρί για τα μακαρόνια.


Ναι, είμαι από αυτούς τους κολλημένους που στον ελεύθερο χρόνο τους βράζουν μακαρόνια και τα πετάνε στον τοίχο να δουν αν έβρασαν. Στο τέλος προσθέτω και τυρί. Εεε... υπάρχουν και άλλοι, σωστά;


Το ερώτημα μου είναι, το τυρί είναι ξυσμένο ή τριμμένο;

Έχει τύχει σε τραπέζι με φίλους να ζητήσω να μου δώσουν το ξυσμένο τυρί και να με ειρωνευτούν. Αλλά γιατί; Έτσι και εγώ είπα να συμβουλευτώ ένα μικρό ελληνικό λεξικό.


ξύνω ρ. (έξυσα, ξύθηκα κ. ξύστηκα, ξυ(σ)μένος) τρίβω με τα νύχια μέρος του δέρματος || αφαιρώ, με ξέση, το εξωτερικό στρώμα επιφάνειας || απολεπίζω, (μεσ.) ξύνομαι, τρίβομαι.


τρίβω ρ. (έτριψα, τρίφτηκα, τριμμένος) ξύνω κάτι πιέζοντας και μετακινώντας πάνω σ' αυτό κάτι άλλο. || βγάζω με την τριβή || κάνω σκόνη, με την τριβή || καθαρίζω || κάνω θεραπευτική εντριβή || φθείρω με την πολύ χρήση.


Τι συμπέρασμα βγάζουμε; Ότι από τα δυο και να κάνουμε θα έχουμε τυράκι στα μακαρόνια μας. Δεν υπάρχει ούτε σωστό ούτε λάθος. Οι άνθρωποι είναι κολλημένοι να αποδείξουν πως υπάρχει.


Ακούω τον ηχητικό παλμό που δημιουργεί το κλείσιμο του κυκλώματος (χτυπάει το κουδούνι) έφυγα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Psychos κολυμβητηρίου!

Θεωρώ αρκετά λογικό το πρωί που ξυπνάς κ ετοιμάζεσαι για το κολυμβητήριο, να φορέσεις το μαγιό σου, αντί το εσώρουχο, ώστε μετά να βγάλεις α...