Πριν από λίγες μέρες έστειλα σε μια εταιρία στο εξωτερικό ένα mail που τους ανέφερα κάποιο πρόβλημα σε μια υπηρεσία που μας παρέχει.
Μόλις το έστειλα έλαβα την απάντηση:
"Thank you for contacting ΧΥΖ.
We have received your email and will process this request as a matter of urgency."
Αυτόματο μήνυμα αλλά χαριτωμένο. Δείχνει πως υπάρχει ενδιαφέρον από τη μεριά τους και δεν σε έχουν κλασμένο.
Την επόμενη μέρα ζήτησα να με ενημερώσουν αν υπάρχει κάτι νεότερο.
Η άμεση απάντηση που έλαβα ήταν:
"Thank you for contacting ΧΥΖ.
We have received your email and will process this request as a matter of urgency."
Μετά από μερικές μέρες που το πρόβλημα είχε λυθεί ήθελαν να τους επιβεβαιώσω πως δεν υπάρχει κανένα θέμα και μπορούν να κλείσουν το troubleticket από τη μεριά τους.
Τους απάντησα πως όντως μπορούν να το κλείσουν.
Μαντέψτε πια απάντηση έλαβα...
"Thank you for contacting ΧΥΖ.
We have received your email and will process this request as a matter of urgency."
...υπερβολές!
1 σχόλιο:
Ε, ναι...
Δημοσίευση σχολίου